Generalforsamling med pizza!

Når: Torsdag 24. februar, kl 17:00
Hvor: Sit Loftet (Moholt bibliotek)

Ikke vær skremt av ordet generalforsamling folkens. Dette blir en chill kveld med naboer, prat og pizza 😊

Bli med hvis du er nysgjerrig på å lære mer om driften eller har gode forslag og innspill. Sitter du inne med ønsker for hva vi skal dyrke kommende sesong? Eller kanskje du har en koselig arrangements-ide? Kom og si ifra da vel.

Det er også helt fair å kun lytte, bruke stemmeretten sin og spise pizza 😉 Kjøkkenhagen er for alle i studentbyen, så vi ønsker å ha med så mange som mulig uansett hvor lite eller mye man har å si.

Under generalforsamlingen blir det mulighet til å stille til styret slik at man kan være med på å bestemme hvordan kommende dyrke-sesong blir. Da bestemmer man hvordan midlene fra Sit brukes og oppsett av drift og arrangementer.

Vi gleder oss til å sammen forme det kommende året for Den Frodige Lund.

Meld deg på her!
Husk og å fylle ut Pizza-bestillings-skjema

Kategorisert som Arrangement

Av Den Frodige Lund